koochAdmin 1402/10/26 0 نظر

اتفاق ویژه در بازار مسکن

بازار مسکن

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به خلع ید ۱۳ پیمانکار کم کار و جایگزینی آنان با پیمانکاران جدید، از افتتاح هفت هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر و رسیدن این آمار به ۱۰ هزار واحد تا پایان سال خبر داد.

 

به نقل از تیتر کوتاه،

طرح مسکن مهر یکی از بزرگترین طرح‌های عمرانی در تاریخ ایران بود که از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۵ اجرا شد. هدف از این طرح خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه بود. در این طرح، دولت زمین رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌داد و آنها نیز متعهد می‌شدند تا با استفاده از تسهیلات بانکی، نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند.

 

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به خلع ید ۱۳ پیمانکار کم کار و جایگزینی آنان با پیمانکاران جدید، از افتتاح هفت هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر و رسیدن این آمار به ۱۰ هزار واحد تا پایان سال خبر داد.

خلیل محبت‌خواه گفت: از ماه‌های گذشته طی نامه‌های متعدد به پیمانکاران مسکن مهر پردیس که کار نمی‌کردند یا کم کار بودند، اخطار داده بودیم و از روز شنبه گذشته جایگزینی آنان با پیمانکاران جدید در دستور کار قرار گرفت تا پروژه‌ها فعال شوند.

 

وی بیان داشت: اکنون ۱۳ پیمانکار کم کار با پیمانکاران جدید جایگزین شدند و این تغییر و تحولات ادامه‌ دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه هر پیمانکاری که کار نکند و پردیس را حیات خلوت خود بداند به هیچ عنوان قابل قبول نیست، تاکید کرد: مگر می‌شود پیمانکاری ۱۰ سال در منطقه باقی مانده باشد و مدام بگوید من در حال ضرر دادن هستم؟ پیمانکارانی که در برخی موارد پول‌ها را پیش پیش دریافت می‌کردند و با آن به خرید خودرو و مسکن می‌پرداختند.

محبت خواه با یادآوری اینکه مسکن مهر پردیس از سال ۹۰ آغاز شده، خاطرنشان کرد: نزدیک به پنج‌هزار واحد از مسکن‌های یاد شده هنوز در مرحله فونداسیون است و در تلاشیم تا پایان سال آینده آنها را به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به حضور حدود هشت ماهه خود به عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس، گفت: در ابتدای کار ۲۹ هزار و ۸۲۱ واحد مسکن مهر ناقص باقی مانده بود که مهرماه امسال ۱۰ هزار واحد آن را تحویل دادیم.

محبت خواه ادامه داد: هم اکنون ۱۹ هزار و ۸۲۱ واحد مسکن مهر در پردیس باقی مانده است که به صورت شبانه روزی در تلاشیم با همکاری و هماهنگی شرکت‌های خدمات رسان به ویژه شرکت گاز، آنها را به پایان برسانیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده هفت‌هزار واحد دیگر از مسکن مهر پردیس در ایام الله دهه فجر امسال تحویل خواهد شد و تلاش می‌کنیم تا پایان سال این آمار را به ۱۰ هزار واحد برسانیم.

 

پیام بگذارید