koochAdmin 1401/12/09 0 نظر

دکتر قلندرنژاد عضو هیئت مدیره جهاد زمزم شد

طی جلسه ای با حضور دکتر عبدالهادی مطلق، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه جهاد استقلال، جناب آقای دکتر محسن قلندرنژاد به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت صنایع پلاستیک جهاد زمزم منصوب شد.

موسسه جهاد استقلال

موسسه جهاد استقلال در تاریخ ۱۳۶۵/۵/۱۹ تحت شماره ۳۱۵۱ به عنوان موسسه غیر انتفاعی جهاد استقلال بنیاد امور جانبازان و مستضعفان به ثبت رسیده و در تاریخ ۱۳۶۵/۵/۲۰ ضمن انعقاد عقد لازم صلح غیر معوض از طرف بنیاد به وزارت جهاد سازندگی پس از جاری شدن عقد صلح هبه شده است.

بر اساس قانون لایحه بندهای ۱۱ و ۱۲ به قانون فهرست نهادها و موسسات عمومی غیر دولتی مصوب ۱۳۷۶/۳/۱۱ مجلس شورای اسلامی، موسسه جهاد استقلال به عنوان نهاد و موسسه عمومی غیر دولتی شناخته شده و اساسنامه موسسه در تاریخ ۱۳۷۹/۲/۱۴ بر اساس تبصره ۲ بند ۱۲ قانون مذکور به تصویب هیات محترم وزیران رسیده است.

به موجب تبصره ذیل ماده ۳ اساسنامه، موسسه جهاد استقلال صرفا از طریق شرکتها و موسسات تابعه یا از طریق جلب یا قبول مشارکت با سایر اشخاص حقوقی یا با همکاری اشخاص حقیقی دیگر در راستای موضوع فعالیت موسسه اقدام می نماید و به موجب تبصره ۱ ذیل ماده ۴ اساسنامه، هیات مدیره موسسه به عنوان مجمع عمومی شرکتها و موسسات اتخاذ تصمیم می کند و ارکان آن به موجب ماده ۶ اساسنامه شامل مجمع عمومی، هیات مدیره، مدیر عامل و بازرسی قانونی می باشد.

به موجب ماده ۲ اساسنامه، موسسه جهاد استقلال دارای شخصیت حقوقی مستقل و استقلال مالی و اداری است که مطابق اساسنامه و قوانین و مقررات ناظر بر موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی اداره می شود.موضوع فعالیت موسسه به شرح زیر است:

۱-طراحی، احداث و اداره واحدهای صنعتی و تولیدی

۲-ارایه انواع خدمات مورد نیاز بخش کشاورزی و توسعه روستائی

۳-انجام امور فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی

۴-انجام فعالیتهای بازرگانی اعم از صادرات و واردات مربوط به موارد موضوع بندهای ۱ و ۲ این ماده

این ماده به موجب تبصره ذیل ماده ۳ اساسنامه، موسسه صرفا از طریق شرکتها و موسسات تابعه یا از طریق جلب یا قبول مشارکت با سایر اشخاص حقوقی یا با همکاری اشخاص حقیقی دیگر اقدام می نماید.

شرکت ها 

  • شرکت نهاده های دامی جاهد
  • شرکت سرمایه گذاری جاهد
  • شرکت جهاد سبز
  • شرکت جهاد زمزم
  • شرکت جهان صادرات سینا
  • موسسه ورزشی جهادگران
  • موسسه جهاد تحقیقات

گروه بزرگ کوچ

پیام بگذارید