koochAdmin 1401/05/31 0 نظر

املاک شهرداری تهران با سند تک برگ افزایش یافت

معاون معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به ابلاغ طرح جامع ساماندهی املاک شهرداری به مناطق ۲۲ گانه اشاره کرد و سپس گفت: تا پایان سال تعداد املاک شهرداری که سند تک برگ دارند افزایش خواهند یافت.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل فلاح در جلسه ساماندهی و شناسایی املاک مناطق 1 و 13 گفت : ما روی مولدسازی املاکی کار می‌کنیم که سند تک برگ دارند، همه اسناد ما قابلیت مولدسازی ندارند و در حال حاضر بخشی از آنها این قابلیت را دارند.

و در ادامه اظهار کرد: مزیت سند تک برگ این است که چون سازوکار آن سامانه‌ای است، قابلیت جعل و دستکاری ندارد؛ درحال حاضر نیز در حال تفاهم با سازمان ثبت اسناد و املاک هستیم تا سرعت عمل بالا برود. تعداد زیادی اسناد برای تک برگی شدن ارسال شده است اما هنوز به عدد مناسبی نرسیدیم و باید تلاش کنیم این تعداد افزایش پیدا کند.

فلاح اظهار امیدواری کرد با ساختاری که ایجاد شده املاک همه مناطق شناسایی شده و اسناد تک برگی آن تعیین تکلیف شود و تا پایان سال به حد قابل قبولی برسد.

در ادامه این نشست در خصوص شناسایی املاک در مناطق 1 و 13، شیو ه نامه اجرایی ستاد ساماندهی اسناد و املاک و لیست املاک تخلیه شده در این مناطق بحث و تبادل نظر شد.

گروه بزرگ کوچ

پیام بگذارید